czwartek, 25 kwietnia 2013

DIY torba bawełniana (letter bag) ♥

Hejka! :*
Jakiś czas temu zafascynowały mnie torby typu Letter bag. Proste, ładne no i co najważniejsze ekologiczne. Kilka dni temu zamówiłam sobie z koleżankami takowe na allegro, jednak pusta torba mi nie wystarczyła i postanowiłam puścić wodzy wyobraźni i tak oto do mojej głowy wpadł pomysł na DIY . Niby nic nadzwyczajnego, jednak końcowy efekt jest wg mnie zachwycający! ♥
Jeśli jesteście zainteresowani pokaże krok po kroku jak stworzyłam moje DIY ♥


Co potrzebujemy? :)

  • torba
  • ćwieki 
  • linijka 
  • ołówek






 Najpierw narysowałam sobie wzór na torbie a następnie ułożyłam ćwieki żeby sprawdzić jak to będzie wyglądać xd


A tutaj już gotowa torba! ♥

I jak efekt? Podoba wam się? :)
Mam jeszcze w zanadrzu jedną torbę i już w mojej głowie roi się od pomysłów jak ją ozdobić! :)

10 komentarzy:

  1. torby takie bardzo lubie ale motyw krzyza nie specjalnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że jesteś bardzo wierząca :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna!;) ja mam z motywem galaxy
    zapraszam na nowe kosmetyczne rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny efekt!
    moze sama taka zrobie :)
    u mnie dzis makijaz
    krok po kroku
    :) x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,ale tu u CIEBIE pięknie i kolorowo.Jestem zachwycona.Jeśli pozwolisz to rozgoszczę się i pozostanę na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie,dodam tylko,że Twoje fotki są bardzo ładne.J.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie to wyszło ;-) muszę zamówić ćwieki na allegro i też trochę poozdabiać ;-)

    Przy okazji zapraszam na rozdanie http://monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń